bebitonunannesi_ Huma_kus34 şimdiki aklım olsaydı sadece ilme kariyere odaklanırdım , eşimle evlenmeye karşı çıkardım, biraz cesaretli olurdum ama zaman geri gelmiyor işte…
Mry0809- Kagannn1004 aynen sanki sütten çıkma akkaşıklar kimse kendindekini görmüyor sadece çevresindekileri eleştirmeyi biliyorlar
Birdunyabircennetannesiii Eşimi çok seviyorum Ama bekarlık sultanlıktır diyerek Evlenmezdim 😅 Ay sorumluluk yok bir şey yok bekarlık rahatmış anam
pantenkelebek Huma_kus34 şimdiki aklım olsa daha çok ders çalışır güzel yerlerde olmak isterdim kafamı saçma sapan şeylere yormazdim
birmommy Huma_kus34 şimdiki aklım olsa evlenirken her şeyi kendime göre yapardım asla kimseyi dinlemezdim evlilik hayatımı da kendime göre şekillendirirdim
mylifes_myrules Huma_kus34 benim henüz pişmanlığım olmadı çok şükür, okumayı kendim istemedim, iyiki evlenmişim, ama keşke istediğim gelinliği giyseydim, 2 saat için kocamı zora sokmak istememiştim salak gibi 🤣