31 haftalıkken doğum yaptım 1800 gramdı herşey yolundaydı gece agrılarım basladı hastaneye gıttıgımde doguma alındım odadayken cok agladım almayın onu kucuk dıye gıderken kolumdan cekıstırdı hemsıreler annem arkada aglıyordu sonu yok dıye dusunup dogdu saglıklı cok şükür sesi bile cıkmadı tız bı ses aglama sesi üzüntüden çok kötü oldum ilk cocugum napıcagımıda bılmıyorum süt sagıp goturuyodum hep kötü günlerdi hala yutkunurum ıcten ıce aglarım cok yalnız kaldı agladıgında hemen gıttılermı yanına vs cok kafama taktım cok agladım sımdı 3 yasında ama hayatımın kırılma noktasıydı ogün ogünden beri panik atak hastasıyım hepsi sağlıklı olsun benım yavrumda dahil Allah ömürlerine ömür versin sağlıgına sağlık katsın hep mutlu olsunlar yaşadıkları tek zorluk ömürleri boyunca bunla kalsın işleri hep yolunda olsun küçük kahramanların