ruzgarinannesiozlem benimkiler 34+4 te geldiler. Kurban bayramının birinci günüydü akşam annemlere gidecektik ama ağrım vardı gideyim bi serum taksınlar rahatlayayım geleyim dedim ama bir daha çıkamadım hastaneden. 3 cm açıklık vardı ve nst de ağrı çıktı gece 10 civarı doğum yaptım ve 10 gün kuvözde kaldılar . Gerçekten hastaneye doğuma gidipte eli boş eve gelmek çok zor 😞 Doğumhane katında süslü kapılar, bebek sesleri geliyordu benim odamda boş bebek beşiği vardı o kadar canım yanmıştı ki vücut ağrılarıma değil bebeklerimin olmayışına ağladım. Rabbim kimseye yaşatmasın şimdi 15 aylıklar çok şükür