Herkese merhabalar. Var mı aramızda prematüre bebek anneleri? Bi toplaşsak, dertleşsek. Ben yaşadıklarımın yeni yeni farkına varıyorum resmen ve beni anlayacak insanlarla konuşmaya çok ihtiyacım var. 28 hafta 3 günlük iken minik oğlumu doğurdum. İdrar yolları enfeksiyonu ile 1 gün hastanede yattım. Resmen 4 dakikada 1 sancı çektim gece dedim ama kimse inanmadı buna doktor da dahil. Taburcu oldum ama bi gün sonra yine çok ağrım yanmam oldu tekrar hastaneye gittim açıklık muayenesi yaptı ki hayatımda hiç böyle canımın yandığını bilmem ama açıklık yok dedi 2 gün sonra kontrol dedi. Gittim gayet iyi bişey yok dedi. Aynı gün kendi doktorumla (peranotolog) ultrasonumda anlattım bi baktı vajinal ultrason ile hemen akciğer geliştirici iğne yaptı ve hastaneye yatırdı 2 cm açıklık ile. Ertesi gün nişanım geldi açılma 4 cm oldu. Sonraki günün gecesinde açılma 8 cm ile acil sezeryana alındım. Miniğim doğdu tam 36 gün hastanede kaldı. Şükür ki anneler gününden bi gün önce kavuştuk. Allah kimseyi öyle hastane kapılarında bekletmesin. Herkesi sağlıkla zamanında yavrusuna kavuştursun.