newannee__ Sana önerim alma ama insan ilk çocuğunda ilk ek gıda sürecinde heves ediyor alacaksan da bir dünya para verme.Ben munchkin ,oioi,markasız kedi şekli tabaklar ,gittiğim marketlerde ne gördüysem aldım heves ettim.Oioi marka tabak bile bir süre sonra yumurtanın sası kokusu gitmiyor.O kadar para çöp bir tabağa 800 lira vermiştim .Bir de bunlar yıpranmasın diye elinde özenle yıkıyorsun 😂her şeyi fiyasko yani.şuan bebeğim 10,5 aylık biz neyde yiyorsak o da o tabakta yiyor ,tabak hop makinaya atıyorum