mamadearya newannee__ o kadar para vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Ebebekten aldığım muadil bi vakumlu tabağı var. Birkaç ay önce ondan da rahatsız olup temudan bi tane melamin aldım. Gayet memnunum, ikisini de dönüşümlü kullanıyorum ama
girlmama newannee__ insanlar sadece pahalli oldugu icin cok kotu bir marka koku yapiyo bahanesi uyduruyor (ve bence bu yorumu yazanlarin cogu da kullanmiyor) ben cok memnunum tum isteklerimi karsiliyor
smileylaylom newannee__ melamin set istiyordum ben gelmişken aldım 😁 biraz daha yemeği öğrendiğinde başka bi tabak bulmuştum ondan alırım
imaddesi newannee__ a101′den melamin tabak aldım keyfime bakıyorum 😅🤗 onda da çok nadir kullanıyorum evdeki tabaklara genelde koyuyorum. Almasam da olurmuş
goldengate newannee__ bende oioi nin seti var ama kullanmiyorum,evdeki diger tabak kasiklarimi kullaniyorum bence cok gerekli degil
imaddesi newannee__ ve o kadar para verip🥲 bebeğine eğitici oyuncak al mesela o paraya ya da başka bi ihtiyacını🤗
alexab newannee__ kullanıyoruz ama memnun değilim. Beğenmedim, koku yapıyor ( makinada yıkamadım, bebek deterjanı ile yıkadım, lif kullandım sünger değil) ikeanınkiler gayet güzel ve yeterli.
newannee__ alexab valla kardeşim almış marketten ama o marka değil bn de kullancam sonra melamin mi diyorlar ona geçeyim
newannee__ imaddesi kardeşim almış markette görünce ben de eksrta bi tane daha almadım artık markası farklj