newannee__ İyi akşamlar bebeğim için mama tabağı ve kaşık almak istiyorum genel olarak herkes oioi markasınj kullanıyor neden onu tercih ediyorlar kullanan var mı ya da başka marka ne kullanıyorsunuz
blueberryyy__ newannee__ bende alacaktım bugün bime gelmişti valla gittim gittim geldim elim varmadı almaya ya 500 lira bir tabak çok pahalı değil mi yani,bölmeli vakumlu. Ne bileyim herkes onu kullanıyor ama. Çocuğum için alırım ama ne özelliği var hiç anlamadım
KendiEvimdeDeplasmandayim newannee__ ben gardropstan aldım tüm seti 500tl ye buradan bi arkadaş satıyordu. Başka marka da alabilirsiniz oioi olması şart değil bence yorumlarına bakıp alırsınız vakumu nasıl diye
organikirmik newannee__ bana hep kokacakmış gibi geliyor, kendim de hiç sevmem silikon ürün. Melamin aldım, bi tane de plastik aldım güvenip numarasına falan. Silikonlar şık duruyor ama kullanamam gibi hissediyorum
diamondstallion newannee__ bugün bime geldi ben de oioi aldım bakalım inşallah iyi çıkar gerçi daha 2 aylığız ama diğer mağazalarda baya pahalıydı uygun bulunca aldım gitti
Minnakordek Ben kullanmıyorum canım. Cam dururken muadil silikon neden kullanayım ayrıca çocuklar bı yolunu bulup o vakumu çözüyor benim de ilk kızıma hediye gelmişti dağıttım. Bir kere bence ilk gıda geçişi için büyük tabak sonrası için ise kullanissiz silikon hemen de toz toplayan bir ürün ben sevmedim kuzum benim kızların hiç birtarafi da eksik kalmadı yani karar senin alana da almayana da saygım var bu arada maddi olarak da on tnae alabilirim ama gereksiz geldi benim açımdan
newannee__ organikirmik bn de alayım bi tame diyorum da bilemedim tecrubeli annelerin yorumlarını bekliyorum
Beyzaveduru Hiç boşa almayın. O kadar gereksiz ki. Ben Munchkin aldım oioi hediye geldi. Öyle kullanmadım ki şimdi kediye mama veriyorum onunla. Zaten çok az yiyorlar o tabaklar çok büyük. Günde bir kere yemiyor ki sürekli onu mu yıkayıp kullanacaksınız normal evde ki kaseler en güzeli. Hem koku derdi de yok
newannee__ Beyzaveduru bn de sadece ona özel olsun istiyorum o zaman o markayı almayayım çok pahalı cidden normal bi markadan bakıym
gmz10 Oioi setini aldım ama ilk başlarda bir heves kullandım. Şimdi cam tabak, kase kullanıyorum içime daha çok siniyor. Vakumunu zaten kaldırıp atıyor bebiş oioinin 😅 Kaşık olarak munchkin aldım ama kesinlikle onu öneririm, çok memnunum.
gmz10 newannee__ Hamileyken almıştım bir de kasım indirimleri zamanıydı galiba😅şu an düşününce çok da gerekli değilmiş
newannee__ diamondstallion o kadar doğru ki biz de her şeyi en sona koyarız 😅😅 5 ay 5 günlük daha araştırıyom bakıyorum be alıncak
diamondstallion newannee__ oh maşallah 🧿 valla muhtemelen biz de cam kase kullanırız ama yine de alıyoruz işte en kötü evdekilerle devam 😂
Pnrg newannee__ bu tarz urunlerin vakumlari pek tutmuyor kendi adima da gereksiz buldum acikcasi farkli bir markadan oyle tabak almistim ama temizlemesi de bence zor toplasan 5 kez kullanilmamistir 😊 ama oioi nin kasiklarini tavsiye ederim cok isime yaramisti uzun bir sure. Bir de e bebegin kendi kasiklari vardi renk renk 4lu satiliyordu sanirim saplari uzun hala var mi bilmiyorum onlar da cok guzeldi 🌸