gizematadeniz bu arada 2021 de kızımıda aptamil ile büyüttüm acıbademde dogum yapmstmm o yılda orası en kaliteli mama diye aptamil kullanıyodu kendileri verdiler bebegime sütüm gelmemişti smdi hipp yada sma verdklerini duydum aptamil pronutra yeni kutu ile gelen şikayetler sonrası hastane değişmiş bunyeden bunyeye tabiki degısır ama benmm bebekler gercektenn aptamil ile gelişiyor kızım daha cok iciciydi içerdi sureklı isterdi mama yetişmezdi ama oglum bi tık daha iştahsız 120 flan ıcıyor bi öğününde 3 ay 10 günlük bazen 100-110 kızım o aylarda 180 içerdi😂 yani en azından bunu sevdi ya ona şükrediyorum keşke emseydide beni hic gerek kalmasaydı ama işte bazen mecburi oluyor bazı seyler