zeynep91 gizematadeniz ayı baya var sanmam mamayla ilgisi oldugnu onada aynısını yapar canm ama denemenin zararı yok tabi :)
zeynep91 gizematadeniz aptamil biraz daha aroması var sanırım bilmiyormki kmi bebekte hipi severek içiyor aptamili icmiyor mesela
begum153 zeynep91 merhaba bebeğim 15 günlük sütüm hala az geldiği için hipp organik combiotic 1 kullanıyoruz.Hastanede bunu önerdiler.Bebekte sevdi.Kusma veya kabız yapmadı.
zeynep91 begum153 ne guzel sevdıyse devam edin bence kusma gaz yapmıyor o hafif bir mama benmki sevmedi
ssssemaa zeynep91 bebekten bebeğe değişiyor bu durum bence. Benim bebeğim sadece hipp içti diğer mamaları hep öğürdü içmedi
faydik zeynep91 Bebişim 5 aylık oldu. Hipp combiotic kullanıyorum, kilo alımı gayet iyi çok şükür ama aptamil gibi şişirip tombik tombik poğaça gibi yapmıyor çocuğu. En hızlı kilo aldıran aptamil sanırım
zeynep91 faydik evet kızım aptamille büyüdü aylık kilo alımları baya iyiydi tombikleştiriyo bebekleri bide ne varsa onun tadını alıyosa bebekler baska mamayı sevmıyor onu arıyor
ebrucellat bitkinyarasa kilo alımı nasıl Bnde sma kullniyordum çok gzl kilo aldırıyordu ve aşırı kabız oldu hipp combiotik gectik
bitkinyarasa ebrucellat kilo alımı sma ile aynı devam ediyor bir sıkıntı olmadı bizde ben hippten memnun kaldım
Aselbade zeynep91 ben iki çocuğumda doğar doğmaz ilk hippi daha sonraki aylarda işte 10 11 aylıkken felanda ama optipro kullandım ikiside gayet iyiydi kilo aldiriyordu