gizsen bana hipp i ebe önermişti benim oğluma tek iyi gelen mama o gaz konusunda demişti bende alıp denedim ama kusma çok oldu ve mama çok kötü kokuyordu ölü balık gibi sonra eşimle dedik değiştirelim şu mamayı, sma comfort aldık süt kokuyor resmen. Dedik çocuğa eziyet etmişiz. Mama değişince kusma da geçti baya. Memleketteydik orada söylenmişti hipp sonra yaşadığımız şehire geldik burada doktora gittim gaz konusunu söylediğimde direk sma comfort dene dedi onu kullanıyorum dedim tamam o zaman dedi