kizinaasikbiranne busbus59 geçmiş oldun korkuları olan ben 1ay kadar önce yarı gömülü diş çektirdim 2 tane aynı gün. Hiç acı hissetmedim sonrasında da hissetmedim ve dikiş atılmadı 🙈
kizinaasikbiranne busbus59 Aminn inşallah korkmayın dikiş bile olsa korkmayın bir şey yok zaten biliyorsunuz daha önce çektirmişsinizdir 😊 doktoru iyi seçin ama alanında uzmanlığı uzun yıllar yapmış olsun
Elvinemine Ya bendede 4tanesi birden çıktı kizima hamileyken .sonradan altdakiler cikti simdi hamileyim.biri daha cok canimi yakiyor .hamileyim dise dişi çekmezlerde.artik dogum sonrasini bekliyorim onada daha 6ay var😬🥲
busbus59 Elvinemine gebelikte çekiyorlar ama belirli zamanları var son ayda vurdu benimki o yüzden çektiremedim 🥲
kayrasaf Benim 20 lik dişim tam çıktı ama iki senedir yamuk ve şuan yemek falan yerken beni rahatsız etmeye başladı sürekli yanak etini istemsiz olarak ısırıyorum doğum yapmak bile bana dişten kolay geliyo okadar korkuyorum ne yapicam bilmiyorum 😞
busbus59 kayrasaf seni çok iyi anlıyorum ama senin bir kısmı çıkmış zaten hiç korkma hemen çekerler hissedilmiyor bile ben çektirdim yıllar önce ama yine bir korku saldı fobim var
busbus59 kizinaasikbiranne doktor araştırıyorum şuan bakalım.. bir cesaret geliyor bir anda zaten hemen çektirmek istiyorum 😂
Elvinemine busbus59 kan pihtilasmasi için iyne kullaniyorum canim bi yerim kanadigi zaman kani kesemiyorim.dis cekilirse kani durduramaz gibime geliyor 🤦🥲bi ayda sabr edib agriyarsa doktora gidecegim mecbur
busbus59 Elvinemine yaa bende kıllandım 2 haftadır kullanmıyorum iyi hatırlattın sorayım dişçiye bakalım ne diyecek..
Aslanbebek38 busbus59 teşekkür ederim gömülüydü. Sol alt. 3 tane uyusturucu igne oldu. Ama dişim o kadar yerlesmiski oraya cıkarana kadar öldük. Ama 1 haftadır dişim agrıyırdu mecburdum cektirmeye. Şimdide cok agrım var. İns sennki güzel gecer. İnsan bütün acıya katlanıyor nede olsa.
oylesinebiri__ busbus59 eşimin yanakları şişmiş ti yoksa çektirir miydi kolay kolay kurtuldu sırada ben varım 😂