Aslanbebek38 busbus59 teşekkür ederim gömülüydü. Sol alt. 3 tane uyusturucu igne oldu. Ama dişim o kadar yerlesmiski oraya cıkarana kadar öldük. Ama 1 haftadır dişim agrıyırdu mecburdum cektirmeye. Şimdide cok agrım var. İns sennki güzel gecer. İnsan bütün acıya katlanıyor nede olsa.
kubrakaradumann Eşimin öyleydi eti keserek çıkardılar gömülü olan kısmı daha sonra dikiş atıldı 1 hafta sonra da dikişleri alındı normal dişe göre gömülü diş daha zor oluyor tabi ama çektirmeyince daha zor bence geçmiş olsun
meayay busbus59 ben bir tanesini çektirdim zaten sadece alttakiler gömülüymüş benim. Çok zor oldu ve neredeyse 15 günde iyileştim. Eğer sizi rahatsız etmiyorsa erteleyin yeni doğum yapmışsınız çok zorlanırsınız
busbus59 meayay çok rahatsız ediyor şişti şuan baya 🥺 daha önce bende çektirdim benimde 1 hafta sürmüştü iyileşme süreci neredeyse biliyorum. O süreçte annemi çağırırım diye düşündüm bakalım