busbus59 Kızlar çektiren var mı ? Dişçi fobim var daha önce çektirmiş olmama rağmen ceserat edemiyorum gömülü olduğu için dikiş atılıyor ve 22 gün önce doğum yaptım 🥺
ferkush busbus59 ben hamileyken çektirdim üstelik gömülü 20lik diş ve yanındaki azı dişimi😵💫 Ağrı kesici sadece parol kullanabiliyordum. 24 saat boyunca aralıklı buz kompresi uygulamıştım çok faydası oluyor aklınızda olsun.
babyyboy25 busbus59 4 tanesi de öyleydi tavsiyem bir tarafı alt üst ikisi birden ve sonrada diğer taraftakıleri yapmanız olur şişiyor tabiki çorba püre vs tüketin taneli pirinç pilav vs tüketmeyin çektirir çektirmez buz koymaya bakın
babyyboy25 busbus59 zaten galiba antibiyotık veya agrıkesici birsey veriyordu emin değilim unuttum gitti 😂
kizinaasikbiranne busbus59 geçmiş oldun korkuları olan ben 1ay kadar önce yarı gömülü diş çektirdim 2 tane aynı gün. Hiç acı hissetmedim sonrasında da hissetmedim ve dikiş atılmadı 🙈
mamylatte Benim 4 ü de öyle 3 tanesini çektirdim 2 si beni mahvetti ama biri kolaydı Üst dişler daha kolay oluyor bir de dişin pozisyonu önemli benimki çok tersti alttakiler ondan zor oldu Zaten dişin ucu bile biraz çıkmışsa onlar daha da kolay oluyor
busbus59 mamylatte dişin bir kısmı görünüyor evet ama kök tarafı yan yatmış bir şekilde ve şuan apseli çenem ağrıyor daha kötü olur diye korkmaya başladım mecbur antibiyotik alıyorum 🥺 40 ım çıkmadan aldırabilir miyim acaba
mamylatte busbus59 onu bir sormanız lazım ama çektirmeyince daha kötü oluyor durup durup ağrıyor en azından bir kere acı çekiyorsunuz bitiyor sonra
mamylatte busbus59 tabi hiç bir acı yok anestezi geçince acıyor bir de iyi bir doktora çektirin bilmeyen ya da acemi olan biri denk geldi bana cekemedi çekerken biraz çenem acımıştı ama başka sorun olmadı
busbus59 ferkush Teşekkğr ederim.. hamileliğimin son ayında vurdu bana da çektiremedim tabi.. şuan bile elimde buzla geziyorum iyi geliyor 🥲
Nika busbus59 valla ben sadece baskı falan hissetmedim direk kafamı koparıyolarmış gibi hissettim gözlerimden yaş aktı. Doktordan mı dişimden mi bilmiyorum. Bi tane daha var ama çektirmiyorum korkumdan
busbus59 babyyboy25 bende şuan tek bir tane kaldı 🥺 teşekkür ederim tavsiyeler için senin nasıl geçti ameliyat esnasında ?
babyyboy25 busbus59 ben ağzımı açılı tutamadıgım için plastık koydu yani uyusturdugu için zaten acı hissetmedim ama tabiki o kazıma hissi hoş değildi dikişlerde zaten kendi eriyendi benim için sonrası zordu işte şişlik vs ama ağrı kesiciyi düzenli içtiğim için ağrım falan olmadı
Nika busbus59 işte ben de gitmeden sadece baskı oluyo yaaa yorumlarını okuduğum için öyle bekliyodum ama tam anlamıyla mahvoldum. Diğer dişimi de başka doktora gösterdim çok iyi doktor ben çekemem dedi. Sinire yakın olma olayı falan oluyo heralde
busbus59 Nika ayy bence tam uyuşmamıştı seninki ya doktorla alakalı olabilir dediğin gibi bakalım benim şansıma ne olacak 🥲 e zararı yoksa çektirme kalsın