canparem11 24.ayında ayırdım kızimda mutlu bizde..diger sekilde.daha sk uyanıyordu ve hic yanımda yatmayan kızım 2 yasindan snra yanıma alışacaktı sonra dahada zorlanacaktık.zaten uyuyor gece 1 2 kez uyaniyor ama su icip geri uyuyor.çokta degisk olmadı.Dusenimiz daha oturdu sadece.🙃