ozlemozkan ikiprensesbebiss yanlış anlamayın lütfen merak ettim sadece, zor olmuyor mu ya küçükken daha çok ağlıyorlar çünkü büyüğü uyandırma durumu falan olmuyor mu 🤗
ikiprensesbebiss ozlemozkan evet oluyor maalesef ama şöyle bir şey de var küçüğün beşiği yanımda aglamadan alıyorum bebeğimi
buaklinerdenaldinnerden Melekkk06 nasıl ayırdınız odasını benim kızımda 13 aylık gece 3 kere falan uyanıyor emmek istiyo emmese bile yanımda yatmak istiyo