barbiee_ muadilmidir bilmem ama elelebaby de geçen gün gordum cok begnedim ondan almayi dusunuyorum globbere gore cok daha uygun hatta. Bakabilirsiniz. Ebeveyn kontrolu de var. Elelebaby sayfasina girip potenza 4in1 yazarsaniz cikar. Ben baktigimda stokta yoktu ay sonu ya da temmuz ayinda stoklari yenilencegini soylemislerdi yenilendi mi bilmiyorum. Sadece scoter olarak istiyosaniz da yine varmis 2600 tl ye felan düsmuş fiuati onjn ismi de velocita olarak geciyo