ceren111 çocuğun laf dinleyen bir çocuk değilse, tek sürerken tehlikeli sürer, başedemem diyorsanız kesinlikle ebeveyn kontrollü alın :/ oğlum bir kaç defa uçtu bizimkinde. Çok hızlı sürüyordu çünkü sonra gidip arabaya falan vurup üstünden fırladı bir kaç kez. Genelde peşine koştuğumuz için havada yakaladık ama bir kere yere yapıştı :( Şuan oturarak sürmüyor. Allahtan Geçti o dönemi. Şuanda ayakta da bizimkinin sürmesi daha güzel. Mesela arkadaşımınkinde ebeveyn koluna ek olarak arkada çıkarılabilir ebeveyn tekeri var. Oğlum onu taktırıp drift atar gibi kaydıra kaydıra, 360 derece döne döne sürüyordu. Hala öyle sürüyor. Sonra yerlere fırlıyor üstünden🤣 yerlerden topluyoruz. Arkadaşımın oğlu ikisini de düzgün sürüyor. Sorun benim oğlumda yani 😩 ama ebeveyn kontrollü olursa bebeklik için iyi. 2 buçuk yaştan sonra kullandırtmıyorlar bize zaten doğru düzgün. Sürmene izin vermiyor yani.
Modeli bilmiyorum ama kalite olarak lambo daha iyi. Bu arada o hala kullanıyor. Benim oğlum asla izin vermiyor. Aralarında 3 ay var. Oğlum 29 buçuk aylık. O da 26 buçuk..