duruistwo barbiee_ tek bacak iterek kullandıkları için kas iskelet sistemine zarar verebilirmişmişmiş Sürekli başımıza bişey çıkıyo😂
buketys Xaomi kullanıyoruz 2.5 yasindayken aldik. 2 yıldır bizim isimiz i acayip kolaylaştırdı yürümeyi sevmeyen kızım 2 km ye yakın surebiliyor sağlam bi ürün düşüp devrilme olmuyor tavsiye ederim isikli olduğu için gece parkta da takibi kolay oluyor 😃
hafizevr Minel-inannesi bende bu düşüncedeyim. Muadil tabiki insanların imkanı yoksa muadil almaları normal. Herkesin bütçesi bir değil. Ama mesela bencede fiyatı fazla ama bayram harçlıklarını biriktirdim kendim katıp alıcam o şekilde. Uzun soluklu bir ihtiyaç bir kaç aylık olmadığı için muadil tercih etmezdım💖
momas barbiee_ muadili var mı bilmem ama mesela piyasada çok bisiklet var ama globber gibi uzun yıllar kullanılıp dönüştürülen var mı ? Onu bilmiyorum ama bence biraz daha para biriktirip globber alın evet pahalı ama hem malzeme açısından hemde uzun yıllar kullanılacağını düşünürsek parasını hak ediyor. Bize annemler doğum günü hediyesi almıştı. E bebekte bi tane var kalitesi o kadar kötü ki fiyatı da 8 bin tlydi. Şok oldum yani ve düz bisiklet. Malı da kötüydü. Hepsiburada dan 9750 ye almışlardı geçen ay.
Minel-inannesi barbiee_ decathlon bakabilirsiniz, micro markasına bakabilirsiniz onlarda baya sağlam evladiyelik oluyolar.
talhamamy Rabiiul evet benim gördüğümün markası da aynı luxmom. Memnun musunuz zaten çok kullanacağımızı sanmıyorum 3 katı fazlasını vermek yerine uygun bişe almak istiyorum
Rabiiul talhamamy bende Globber alacaktım ucundan döndüm muhtemelen seneye scoter isteyecek onu alacağız genele bakarsak memnun kaldım 1 hafta olmadı daha alalı ama başarılı arabayı çıkartmaktansa bunu hop diye alıyorum bazen elimde bazen asansöre koyarak iniyoruz kızım arabada çok sıkılıyor bunu sevdi