gonulsenim merhaba. Robotlunuzdan memnun musunuz? Geçenlerde anneme q revo c aldık. İlk önce odanın etrafını süpürüyor daha sonra biraz mop yapıyor ondan sonra halıya geçip halının etrafını süpürüyor sonra halıya geçip halıyı bitirip tekrar mopa geçiyor. Çalışma sistemini pek beğenmedim açıkçası. Zaten 30 metre kare alanı da 1 saatte temizliyor. Süpürme ve silmesinde sorun yok çok iyi ama hem çok yavaş hem de çalışma sistemini sevmedim. Ayrıca bir de evin içinde boş boş dolaşıp duruyor bir şey yapmadan. Yazılımında sorun var herhalde. Garantiyi aradım fabrika ayarlarına geri yükleyip tekrar başlatın dedi yaptım ama düzelme olmadı. Bugün iadeye gönderiyorum umarım sorun yaşamam. Sizinkini merak ettim açıkçası ne kadar sürede ne kadar alan temizliyor ve çalışması nasıl diye ?