didoece evet hala 33.000 L modeline bakarken C modeli de vardı o 40.000 TL idi biz de C modeline geçiş yaptık onun artı özellikleri 7000 TL’ye değer diye düşündük iki gündür kullanıyorum takılma şaşırma kafa karışıklığı vs yaşamadım şimdilik iyi gibi inşallah böyle gider