gonulsenim

Kuzu bu. Ben bunu Ocak gibi almıştım sanırım 30 bindi zam gelmiş. Çevremizde hep bundan kullanıyorlar o kadar güzel ki. Şarjı uzun gidiyor, paspası çok güzel kademe kademe ayarlanıyor. Toz için ayrı çok yoğunsa daha yükseği var. Siliyor süpürüyor sesi de fazla değil. Yani mükemmel biley. Biz öok araştırdık bu marka saten robot üzerinde bir numara. Hangisini alırsan al çık kaliteli. Biz vatandan aşmıştık sizde gidin bi kendi gözünüzle görün bayılacaksınız