Pembepremses24 rabiacetn Evet zaten zorlanmaktan tadını çıkaramıyorsun sonra da bir bakıyorsun büyümüş bile ve sen o halini özlüyorsun 🥹
rumtekin Rota ile birlikte 4 aşı olmuş oldu.Bizde uyku yaptı, ateş en fazla 37.5 oldu aşı ertesi günü huzursuzluk vardı sonra hepsi geçti inşallah sizde kolayca atlatırsınız .
rumtekin gizsen evet dört aşı aynı anda yapıldı uyku yaptı biraz huysuzlandı ateşide en fazla 37.5 oldu
rabiacetn yunussemre kusması bizde de var oğlum reflüsü vardı ama sakinlemiştir artık üç gündür sürekli bi kusma hali var
rabiacetn yunussemre bize ebe 37 olursa calpol ver üzerine çıkarsa huzursuzluk artarsa doktora git demişti.
rabiacetn Tazeannezehra bugün 3. Gündü bizde fakat hala ağlama krizleri devam etti. şu üç günde ağlaması 2 ayda ağladığının toplamına denktir belki fazlasıdır çok yorucuydu umarım yarına böyle uyanmayız 🥲