yunussemre merhaba eğer alından ölçtüyseniz bu cihazlar biraz yüksek gösterebiliyor koltuk altı ile ölçtüğünüzde de hala aynıysa yarım ölçek calpol verebilirsiniz bunu doktorumuz söylemişti size önermediler mi eğer önermedilerse içirmeyin lütfen ancak her anneye ikinci ay aşısında reçete edilir yanlış yönlendirme olsun istemem ben de hemşireyim ateş olsaydı verecektim olmadı ben de vermedim ama bir sonraki aşılar için evde duruyor