Oğlum 3 yaşına girdi yaklaşık 1,5 ay önce tuvalet eğitimine başladık son bezine kadar kullandım son bezini de takarken artık bu son bezimiz başka yok birdaha alamayız çünkü senin bedenine göre bez kalmamış bunlar bebeklere göre sabah kalkınca bezi atıcaz tuvalete yapıcaz artık diyip taktım yatırdım sabah kalkınca bezi çıkardım hemen saat başı ya da 2 saate bir hadi çiş yapmaya gidelim dedim hiç hayır demeden gittik yaptı mutlu oldu tabi fireler oluyordu ama hiç kızmadım bişey demedim 2 gün kakasını yapamadı sonra tutamayınca mecburen altına yaptı ona da hiç kızmadım alıştırmaya çalıştım yaklaşık 2 hafta kakaları hep kaçırdı sonra sonra onu da lazımlığa yapmaya başladı hala kaçırmalar ara sıra devam ediyor ama tuvalet rutini güzel oluştu gece de eğer çok sıvı tükettiyse o gün kaçırıyordu ilk zamanlar geceleri 2 kere tuvalete kaldırıyordum uykusu da kaçmasın diye boş şişe beye plastik bardağa yaptırıyordum onu da bıraktık çok şükür altını ıslatmadan kalkıyor çoğu zaman ama tabi yine ara ara kaçıyor kolay gelsin tabi ödülümüze de unutmuyoruz 🤣