Hiç inanma öyle 2 günde alıştı, yok 1 haftada kendi gitti filan. Her çocuk farklıdır. Bunu öğrenmek, alışmak kolay bir şey değil. Bizde 15 gün oldu hala daha kakasını tuvalete yapmıyor. Çişini de bir yapsa diğerini üzerine yapıyor. Kolay bir süreç değil. En önemlisi sabır diliyorum