Birbebetobiranne Kızım Ağustos da 3 yaşına girecek ben de iki ay önce başladım.Yaklasik 10 gündür kaka yapma konusunda beni delirtiyor kesinlikle yapmak istemiyor,inatlasiyor,aglamayla kakasını yapıyor o da benim zorumla.Onceden böyle değildi yani alışıp ağlamadan yapıyordu ne oldu anlamadım.Lazimlik kullanıyordu sonra klozet aparatı aldım çünkü gittiğimiz yerlerde kesinlikle yapmıyor.Ev ortamında bir yere gittiysem alaturca da yapıyor ama AVM,piknik gibi yerler de yapmıyor.Yanimda lazimlik taşımak istemedim aparat aldım ama şu kaka meselesi gerçekten bunalttı beni daha çok inadı yemin ederim yaşlandım.Cozum önerisi olan varsa açığım.