_YanakReisinAnnesii hjlkjj ay kız geçen hafta kızımı sağlık ocağına götürdüm aşı için ebemiz banada boy kilo sordu tansiyonumu falan ölçtü 69 kiloyum diyince gayet iyisin dedi 😂ben tabi tıııııııııııııııı 😬 bir rahatladım düşünsene köşe bucak o stantlardan kaçıyormuşuz 🤣🤣🤣