_YanakReisinAnnesii ay ben denk geldim mahallede kayınvalidemle bize gelin demedilerde biz kendimiz kilo ve boy ölçümü için girdik ben yenidoğum yaptığım için öylesine baktık geçtik kayınvalidem de hafif kilo var diye sağlık ocağında ki doktoruna git görün bi dedi kağıt verdi o kadar oda zaten gitmedi yani korkulacak hiçbir şey yok bakıyolar geçiyolar😂