OLaaBalito_ myangelson yükkenmiyor ya kopyalıyorm ama link yok k. Bakma canım anlamıyorm neden öyle olduğunu
myangelson bianneo ya benim en son aldığım pakette de öyle yazıyor çöpe atmasam gosterirdim hiç paketlerde değişiklik yok aynı paket. Demin ebebek uygulamada bezlere bakarken dikkatimi çekti daha ince falan yazıyordu acaba bu yazan mı farkli oluyor ki
bianneo myangelson bilemedim evet kullandığım ince ama hep böyleydi şunu fark etmiştim numara büyüdikçe bez daha inceliyordu ama taşma olmuyor bizde geceden sabaha dolu dolu oluyor taşma yok. Şu an 5 numara kullanıyoruz
myangelson denizalismom internetten falan mı aliyorsunuz yoksa marketten falan mı 🥲 ya da paketi varsa resmini atar mısın acaba bir yerinde fark mi var ki
denizalismom myangelson e bebekten alıyorum genelde . Ay şimdi işe geçtim unutmazsam akşam çeker atarım
myangelson bianneo ah keşke bizde de tasma olmasa ya incelmesinin bir onemi yok yoksa 😅 bizim kıyafetleri bir görsen hem bacaklardan taşıyor hem belden yarıdan aşağısı çiş oluyor çocuğun eğer 3-4 saat uyursa. Bir de yan dönüyor yan yatıyor
zeynep1401 myangelson banada hep sağdaki denk geldi bazen taşınıyor. Koku sorunu dediğiniz çişini yaptığında kokuyor baya ondan mı bahsediyosunuz
myangelson denizalismom bende ebebekten aldım onun da lastiksiz çıkmıştı soldaki gibi ama şimdi guvenemedim de 🤦🏻♀️ neyse oradan sipariş verip deneyeyim tekrar yine böyle lastikli gelirse daha da almam. Tamam teşekkür ederim 😊
zeynep1401 myangelson evet bende yaşıyorum o koku sorununu sanırım sagdaki yeni üretim hep aldığım paketler sağdaki gibi. E bebekten aldım şimdiye kadar hep sağdaki gibi çıktı dünde migrostan aldım şimdi açtım paketi baktım yine ayni
myangelson zeynep1401 yukarıda yorumlarda ebebekten alıp soldaki gibi çıkan da oluyormuş bende tekrar bir şans versem mi demiştim ama bu yorumu görünce çekimser kaldım yine 😅 ee hangi bezi kullanacağız biz 🤦🏻♀️😩 böyle gitmez çünkü ne bez dayanır ne kıyafet sürekli sürekli 🤷🏻♀️
zeynep1401 myangelson evet ya ne kullanıcazki sleepy bio naturelde ilk aldığım paket çok güzeldi sonraki aldığım paketler hep bozmuştu bende o yüzden molfixe geçmiştim
myangelson zeynep1401 sleepy pişik yapmıştı benim oğlumda o yüzden onu eledim direk 🥲 goon çok güzel deniyordu o da çekilmiş Türkiye’den 😅
zeynep1401 myangelson evet bende dün denk geldim burada goon kullanan ve memnun kalan çok kişi varmış. Confy kullanip memnun kalanda var