zeynep1401 myangelson evet bende dün denk geldim burada goon kullanan ve memnun kalan çok kişi varmış. Confy kullanip memnun kalanda var
myangelson simseklivekalpli paketler arası farklılık mi var acaba ama ayni paketlerdi ya soldakinden almak istiyorum ben 😅😅
myangelson eymen_oyku 2 numaralar hep öyle 3 numaraya geçince düzdü arkası hatta şaşırmıştım da en son aldığım lastikli çıktı 😅
helloandmom myangelson biz 4 .aya kadar sleepy kullandık bir çılgınlık yaptık molfıxe geçelim dedik çok memnun kaldım molfıxtendw sleepy dear olarak küçüktü aynı bezi kullanıyoruz🥰
Rabiiul myangelson ben de sol taraftakini kullanıyorum 1 kere 5 numarada da lastikli olan denk gelmişti gerçekten dediğin gibi çok ince tül gibi
defnerozamommy myangelson ya ben de migrostan aldım son zamanlarda hep ve hep taşıyor, artık illallah ettim bitsin marka degistiricem dedim. Acaba migrosla alakalı mı ki
myangelson defnerozamommy bilmiyorum ki trendyoldan pure soft siparişi verdim bakalım onda ne olacak 😩
OLaaBalito_ myangelson yükkenmiyor ya kopyalıyorm ama link yok k. Bakma canım anlamıyorm neden öyle olduğunu
myangelson OLaaBalito_ bazen bende de oluyor çözünürlük yüksek geliyor sanırım 😅 resim üzerinde efekt yapınca veya kırpinca yükleniyordu neyse üstünde anne kucağı gibi rahat mı yazıyor 😅
OLaaBalito_ myangelson evet 🌷 Yok ya bende ondan deil bazen link çikmiyor çıkış yapıp demeye deneye oluyor sinir bozucu
myangelson OLaaBalito_ neyse ya pure soft sipariş verdim onu deneyecegim bir de 😅 anladım farklı birşey var o zaman