Mryasmin enfeksiyon olmuş gibi kötü bir koku oluyor premiumda başıma geldi daha beze ilk idrarı yaptığında kokuyordu yeni degistirdigimde daha sonra elimde bu eski paket Molfix vardı onu taktım koku olmadı premium bitince yine mavi paket aldım bu sefer yine koku oldu 😅🤦🏻♀️ eskisinden taktım koku yok 😩