keremini25 ben ilk çocuğumda bunu yaşadım çiş kaka yapıyordu güzelde emiyordu ama sarılık değeri çok yükseldi ve hastanede yatmak zorunda kaldı mamaya çok geç başladık doyuyor sanıyoruz ama yeteri kadar doyamıyor küçük olduğu için ememiyor. Bunu tecrübe ederek ikinci çocuğumda doğar doğmaz mama da verdim öyle çok değil günde 2 3 kere sarılığı yükseldi ama çabuk kontrol altına alındı. Arada bir mama vermenizi tavsiye ederim fototerapi çünkü insanı psikolojik olarak çok yoruyor