Anne bebek kan uyuşmazlığından dolayı Doğduğu an sarılık geçirdi . Değerimiz 13 11 falandı herhalde. Yatış yaptık mavi ışık aldı 3 gün. Değerimiz 11 e indiğini hatırlıyorum ama beyazlamıştı kızım . Normalde dönecek dendi . Bizimki emzirmeyle geçmiyormuş. Uyuşmazlıktan dolayı . 2. Çocuğum olursada aynı durumu yaşayacağım.