Bebeğim 4 günlük sarılığı 13.3 çıktı makineyle, kanda bakamadılar pıhtılaştığı için. Dün kandan bakılan değer 13.6 idi.
Doktor sınırda seyrediyor dedi, sağ sol meme emzirme + sağıp vermeyi uyguluyoruz ama çok yorucu oluyo çünkü bebiş zaten biraz uyku halinde ve tam da acıkmadan sürekli beslemeye çalıştığımız için kaldırması çok zor oluyor. Şimdi biraz da mama takviyesine geçmek istiyorum en azından bu süreç düzelene kadar. Kakası çişi iyi çok şükür gerçekten sık yapıyor sarılığı atması için gerekli deniyordu.
İlk kez anne oldum daha emzirmeye bile yeni alışmaya çalışıyorum benim için çok zor geçiyor bu günler yaşadıklarınızı anlatıp tavsiye verir misiniz lütfen çok ihtiyacımız var 😭