Bilalemir 😝9 Ekim Doğum. Bizim ki de emziğe yeni alıştı onunla oynuyor. Gazımız bitti denecek kadar azaldı çok şükür. Gündüz çok güzel kendi kendine oynuyor hiç almıyorum kucağıma emmeden emmeye. Komşularım da gelince onlardan kucak istiyor 😀😀 onlar aldıkları için. Donmeye başladı kendine kendine vakit geçiriyor ama gece saat başı uyanıyor memeye alışmış meme de uyutuyorum 2 gündür geceleri