Bilalemir benim kızım da 2 ekim doğumlu ve artık uykuları çok kötü😔 Geceleri kaç kere kalkıyor sayamıyorum. Gündüzleri de aniden huzursuzlanıyor, bağırıyor, ağlıyor. Allah yardımcımız olsun başka dert vermesin, en hafif şekilde bu diş mevzularını atlatırız inşallah. Çünkü herkes dişe bağlıyor bu hareketleri🤷🏻♀️