Benim kizimda 21 ekimde dogdu. Suan hala ayagimda salliyorum. Zaten ilk 3 ay neredeyse sabah 6 lara kadar uyumadi. Cok sukur gece 2 de uyuyor diye sukrettik. Ama yok 3 4 gundur bizdede durum ayni yatak odasina girdigimiz an kiyameti koparmaya basladi😁 bir kac hafta daha bekleyip uyku egitimine baslayacaz. Salyalar herseyi agzina goturmeye calismalar meme reddi yarim saatlik uykular ne ararsaniz var yani. Ama verene binler şükür😍