ecekrk KendiEvimdeDeplasmandayim benimki 8 aylık 7-5tan sonra yüz üstüne dönmeye başladı yüz üstünden de 6. Ay gibi adam akıllı dönmeye başladı
Teletabianteni KendiEvimdeDeplasmandayim benim 8 aylik oldu yeni yeni tam dönmeye başladı bir anda da maşallah sürünmeye. Ben de çok araştırdım çok korktum ama merak etmeyin olur
KendiEvimdeDeplasmandayim Teletabianteni maşallah sizinkine de 🧿 bazen tedirgin oluyorum ama demekki zamanı varmış içim rahatladı çok teşekkür ederim 🫶
Teletabianteni KendiEvimdeDeplasmandayim rica ederim. Dediğim gibi ben de araştır araştır en son pes etmistim. Bir anda baktım dönüyor zamanını bekliyor. Hiç dert etmeyin. Bebeklerin yapacaklarının zamanını biliyor emin olun
Bihterrr KendiEvimdeDeplasmandayim 8 ay 22 günlük ve 5 gündür dönüyor. Ama ne dönmek yani döncem diye uyumuyor sürekli dönüyor 😂 dönünce geri düzelemiyor mesela ama dönmeyi anca becerdi onu da becerir hemen panik yapmayın bazen canları istemiyor reflüsü varsa özellikle böyle şeyleri sevmiyorlar
pogacayanaginannesi KendiEvimdeDeplasmandayim zamanla döner merak etme ben şuan illallah ediyorum bez değişiminde falan durmuyor dönüyor sürekli
tkut KendiEvimdeDeplasmandayim benim kızım 6 aylıkken dönmüştü oğlum 3 buçuk aylıkken döndü. Döner endişe etmeyin dönmüyor diye yatakta falan da yalnız bırakmayın ben yaşadım arkamı bir döndüm kizim yuvarlamis kendini düşmüştü
KendiEvimdeDeplasmandayim tkut yok zaten dönmüyor ama bedenini döndürüyor yatakta tam ters oluyor nasıl anlatacağım bilemedim kaya kaya dönüyor gibi bırakmıyorum o yüzden
Madamehappyyyyy KendiEvimdeDeplasmandayim Benim oğlum hiç dönmedi illa ki her bebek dönecek diye bir kural yok/ 8 aylıktı yataktan düşecek korkum bile yoktu. 6 aylık emekliyordu popo üstü oturmayı erken öğrendi. 9 aylık normal emekleme 11 aylık da yürüdü.
Teletabianteni gizememre valla bizimde ayni. Aylarca popisini kaldırsın diye uğraştim bana mısın demedi. Bi ara baktım lutf edip kendi kaldırdı 7 ay 25 günlük falanken yani😃