KendiEvimdeDeplasmandayim Valide-Ayse-Hafsa-Sultan zamanı gelince direkt yürür belki benimki de emeklemez heralde dönemediği için emeklemesi de geç olacak galiba 🤷♀️
gizememre KendiEvimdeDeplasmandayim benim kızım 8. Ayda döndü rahatına düşkündür biraz popişini kaldırmak zamanını aldı 🥰
Teletabianteni gizememre valla bizimde ayni. Aylarca popisini kaldırsın diye uğraştim bana mısın demedi. Bi ara baktım lutf edip kendi kaldırdı 7 ay 25 günlük falanken yani😃
Pamukhanim_ KendiEvimdeDeplasmandayim döner benim bebeğim 6 ay 10 günlük falan di döndüğünde daha zamanı vardır
mhtpdrmz KendiEvimdeDeplasmandayim her cocuk kendine has inanın korkmayın. Kızım 4 bucuk aylıkken döndü 5 bucuk aylıkken tam döndü. Oğlum 6 bucuk aylıkken dönmeye başladı. Siz egzersizlerinizi yapın zamanı vardır annesi korkmayın
gizememre KendiEvimdeDeplasmandayim üzme hiç kendini böyle şeyler için cidden her çocuk farklı oluyor ❤️
KendiEvimdeDeplasmandayim gizememre teşekkür ederim sağlığında bi sorun olmasında inan hiç önemli değil isterse 1yaşında dönsün ♥️
Tutaste_ KendiEvimdeDeplasmandayim zmdkk valla kız döne döne uyumuyo illa yüz üstü uyumak istiyor bende donduruyorum ter su oluyorum uyutana kadar
gamze0607 KendiEvimdeDeplasmandayim benim kız 4 ay 4 günlük bizimkide dönmüyor. Ne zaman döner acaba 🤔
KendiEvimdeDeplasmandayim gamze0607 değişiyomuş bebekten bebeğe bizimki gibi tembelse sizde beklersiniz biraz daha ☺️