sinemaryamert Çocuklarımız aynı oğlum 32 aylık kızım 8.5 aylık ara ara ekran oluyor bizde de ama kısa süreli 10-15 dakika gibi inanılmaz hareketli bir çocuk kızım da aynı şekilde evde sürekli emekleme ve tırmanma peşinde bende tek bakıyorum gerçekten çok zor özellikle bazen çok zorlanıyorum mesela iki gündür çok zorlanıyorum kızım hasta asla susmuyor yemiyor sürekli ağlıyor tam susuyor eline oyuncak alıyor oğlum gelip alıyor yine kıyamet kopuyor kıskançlıkları da başladı ama hep olumlu bakmaya çalışıyorum ikisi de çocuk diyorum ve ikisini oyunlara dahil etmeye çalışıyorum oyuncak oynarken beraber oynuyoruz dışarı falan çıkarıyorum oğlum suyu seviyor baktım ki baş edemiyorum haklı olarak aynı oyunlardan sıkılıyor arabasını yıkasın diye sünger ve fıs fıslı şişeye su doldurup veriyorum onla baya oynuyor sonra kendisine su dolduruyorum hem yıkanıyor hem oynuyor 1 saat falan dinlenmiş oluyorum uyku saatlerini de aynı yapıyorum çünkü diğer türlü birbirlerini uyandırıp iyice huysuz oluyorlar bugünler geçecek merak etmeyin sonra zordu ama bak çabuk geçti ne güzel beraber büyütmüşüz diyeceğiz ☺️