Mrskoc sinemaryamert o levela daha geçmedim büyüğü 3.5 küçüğü 11 aylık 🙈😅 oğlum kreşe gidiyor gündüz biraz rahatlıyor eve gelince ekranı cok istemiyor bi şekilde günü bitiriyorum
sinemaryamert sinemaryamert isyan etmek istemiyorum ama gerçekten 2 nci en azından şimdi olmasaydı İlkinde hem eşime hem bana çocuğun olmaz dediler şimdi 2 nci oldu bile isyan etmek istemiyorum ama çok yorucu