Oğlum 32 aylık (2,5 ) yaşında kızım7 aylık
Ben ikisinede tek başıma bakamıyorum
İkinci bebeğimde korunmayı beceremedim maddi manevi hazır değildim
Her neyse bilerek yapmadım 2 nciyi
Şuanda
Çok kötüyüm
Oğlum sürekli tlf la oynamak istiyor
Evde sürekli sıkılıyor oyun hamuru kitap değişik oyuncak herseyi denedik
Aşırı sinirli öfkeli
Ekran süreli izliyor
Ama çok etkiledi onu
Kızım zararı yok ama
Ev işi stres
Borç stresi
Ben çok zor durumdayım
Ne zaman sendromlar biter
Ne zaman ağlamalar biter
Akşama kadar hışım çıkıyor
Ben tükendim gerçekten
Tek çocuğum bide kardeşimde yok
Napacam bilmiyorum sorunlarım kmseye anlatamıyorum
İçime ata ata
Bunaldım sürekli ağlama geliyor