Mehmetereninannesi eceada34 tek bebeği olanlara tek seferlik oluyor İki Çocuklu olanlara her ay 1500 TL 60 ay boyunca yatacak Üç çocuklular her ay 5000 TL yatacak atmış ay boyunca
Annemkuzum12 bebekrky ilkogretmenim uygulamasindan mi bakiyorsunuz yattigina Ben baktigimda odeme kaydi henuz olusmamisdir diyorr
bittercikolata__ Mehmetereninannesi nasıl ki anlamadım canım ya kusuram bakma biraz daha anlatabilir misin? Ben giriş yap dedim direk giriş yap diyince e devlet ile giriş yaptım ondan mı ki
mercankus eymen_oyku İstanbul Eyüp’te oturuyorum yoğunluk mu anlamadım ya talep devam ediyor gözüküyor
myangelson 2cocukluanne_ evet Şubat’ta doğum yaptım ama ilk bebeğimi erken doğum ile kaybetmiştim 2 gün yaşamıştı kuvozde. O bebeğimi de saymışlar ben tek seferlik verilecek sanıyordum