mercankus benim anca bugün yatmış da tek seferlik ödeme bekliyordum ben. Erken doğum ile doğan 2 gün yaşayıp vefat eden bebeğimi de saymışlar aylık 1500 verilmiş onu soracaktim da burada post açtım orada konuştuk bir kaç kişiyle. Yaşayan bebek kuralı falan vardır diye düşünüyordum ama sanırım canlı doğum olması yetiyormus