Mehmetereninannesi eceada34 tek bebeği olanlara tek seferlik oluyor İki Çocuklu olanlara her ay 1500 TL 60 ay boyunca yatacak Üç çocuklular her ay 5000 TL yatacak atmış ay boyunca
gundes1240 Mehmetereninannesi Mayıs’ta doğum yaptım başvuruyu da yaptım o ay içerisinde ama ilköğretim uygulamasından ödeme kısmına girince bu TC için henüz ödeme kaydı oluşmamıştır yazıyor
yatinzibarineww ikibaloglanannesi bu parayi nasil aldiniz benimde iki cocugum var ama biri yedi digwri iki yas sanirim 25 dogumlu olmasi mi gerekiyor
Fkb30 Mehmetereninannesi çok teşekkür ederim ama maalesef benim NFC özelliği yok telefonumda olmuyor ondan dolayı 😟
Mehmetereninannesi Fkb30 ona gerek yok iki aşamalı giriş istiyor e-Devlet e girip ayarlar kısmından onu açın öyle giriş yapabilirsiniz
Annemkuzum12 Mehmetereninannesi ben 5 mayisda dogum yaptimm 6 mayisda basvuru yaptik kimlik islemleri sirasinda Ilkogretmenim uygulamasindan bakiyorum odeme kaydi henuz olusmamisdir diyorr sizde de ilk basda falan boyle mi yaziyordu
myangelson Annemkuzum12 benim 3 Mayıs’ta basvuruydu bugün gördüm bende yatmış. Sizin de yatar yakında. Şubat’ta doğum yapmıştım. Bende de öyle yazıyordu bu arada
Barlasduha Annemkuzum12 Mayıs 22 doğum yaptım 28 başvuru yaptım uygulamada görülüyor yatmış 27 sinde çekecem 144 arayım sorun
myangelson Mehmetereninannesi ben de Şubat’ta doğum yapmıştım bugün gördüm tek seferlik 5000 alacağım sanıyordum ama 4 aylık 1500 verilmiş. İlk bebegimi erken doğumla kaybetmiştim 2 gün yaşamıştı sanırım bu sebeple 2. Çocuk olarak verilmiş. Hatta post açtım bunun gibi durum yaşayan var mı acaba diye
Mehmetereninannesi myangelson aslında bunu bana biri sormuştu ama kim bilmiyorum çocuğum olmuştu kaçıncı çocuk olarak sayılır diye ben de vefat ettiği için TC’si silindiği için belki sayılmayabilir demiştim
Mehmetereninannesi bittercikolata__ ben de aynı sorun oluştu eşimin TC‘si ile eklemiştim yani öyle giriş yaptım
bittercikolata__ Mehmetereninannesi nasıl ki anlamadım canım ya kusuram bakma biraz daha anlatabilir misin? Ben giriş yap dedim direk giriş yap diyince e devlet ile giriş yaptım ondan mı ki
myangelson Mehmetereninannesi sayılıyormus demek ki. İnternette çok aramıştım ama bilgi bulamamistim acaba yaşayan mi olması gerekiyor falan diye. Ama düşününce e devlette falan çocuklarda gözüküyor sadece ismi yok bebek olarak geçiyor. Sanırım canlı doğum olmuş diye ikinci bebek saymışlar. 144 hafta içi çalışıyormuş aradım da soracaktım yine de
bebekrky Kızlar nisanda doğum yaptım ilk defa bugün yatmış para ve bir aylık yatmış nedeni ne acaba bilen var mı bir ödeme görünüyor ikinci çocuğum
Annemkuzum12 bebekrky ilkogretmenim uygulamasindan mi bakiyorsunuz yattigina Ben baktigimda odeme kaydi henuz olusmamisdir diyorr
Mehmetereninannesi arz_492 hayır seninki çocuk olduğu için tek seferlik 5000 alıp bir daha alamıyorsun Benimki ikinci çocuk olduğu için her ay 1500 TL alıyorum