Mavikelebek3 çok şükür bugün emzirmeye çağırdı doktor solunumu daha iyiymiş antibiyotik tedavisi yarın bitiyomuş bişey çıkmazsa tabırcu olacak inşallah.Çok heyecanlıyım bugün ilk defa kucağıma alacağım oğlumu 11 günün sonunda. Rabbim tez zamanda size de göstersin 🤲🏻