Canım çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah sana ve evladına 🙏🏻 Benim kızım 37 haftalık 2680 gram doğdu ve çok şükür ne küvez ne yoğun bakım hiç bir yere girmedi, yani demem o ki her bebek de farklı oluyor ama sen içini ferah tut bugün yarın evinize gidersiniz inşallah 💕