simgecan Mavikelebek3 36+1de doğduk biz ve 8gün entübeydi yani Makineye bağlıydı 9.gün makineden ayrıldı ve emzirdim 🙏10.gün anne uyum odasında 1hece kaldık sonra taburcu olduk şuan 4aylığız çok şükür
Belkisincinar Mavikelebek3 çok sevindim çok şükür 🙏 hala kucağımdan indiremiyorum ben hasret gideriyoruz oğlumla siz de koyun koyuna yatın artık😊