ikibaloglanannesi •Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi Doktor Murat Epozdemir (37+0 zorunlu sezaryen) •Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi Doktor Berk Güzelbakan (39+1 planlı sezaryen)
bebekdeniz İstanbul BHT Clinic Neslihan Bahat normal doğum O kadar güzeldi ki her şey bir an şüphe duymadım pişmanlık hissetmedim çok araştırarak gitmiştim ne kadar çocuk düşünmesem de bir daha olursa bir daha Neslihan Bahat ❤️
perla_ newmo Şanlıurfa eyubiye eğitim araştırma hastanesi doktorumu bilmiyorum acil sezeryana aldılar
KayraVeAnnesi_06 newmo Ankara - Özel Ortadoğu Hastanesi Doktorum Gonca Özten Dere Erken doğum yaptım kolestazdan dolayı bebeğin durumu belli olmadığı için acil sezeryan oldum
Pamukhanim_ newmo Denizli özel denipol hastanesi Semih mun Planlı sezeryan harika bir doktor kendisi seninlile ilgilenen ne istediğine önem veren bir doktor
thingma newmo Academic Hospital Ertan Özen Spinal sezaryen oldum bebişim 41+1’de kanalda değildi, hastaneden de doktorumdan da gayet memnunum. Doğumdan 6 hafta sonra kontrolüme gittiğimde çok güzel muayene etti smear testimi de yaptı. İlgili birisi kendisi. Tavsiye ederim 🥰🙏🏻
deniz2769 Gaziantep Liv hospital da doğum yaptım Doktorum dış doktordu Tuncay Yüce 38+1 de normal doğum yaptım 🌺
denizalismom newmo Diyarbakır Dicle Memorial Sabire Aygün. Normal doğum yaptım aşırı memnun kaldım tavsiye ederim 🌸🥰
eannesi denizalismom Çamlıca medipol Leyla alakbarova benim için şans doktorum zorunlu sezeryan oldum bana ameliyathanede yaklaşımı konuşması hamilelik sürecimde de hep kontrollerim ondaydı hiçbir zaman kötü bir yaklaşımını görmedim bir sorun görse bile korkutmaz her şeyi ayrıntısıyla açıklar rahatlatırdı hatta eşimin kuzeninin eşi de hamile kaldı sonra ona da önerdik o da çok memnun her gitmem de ayrıntıyla bakardı beslenme önerisine kadar verdi harika biri özetle💕
bolgn Acıbadem Ataşehir - Fırat Tülek Kendisi normalde tüp bebek doktorudur ben ilk randevumda bunu bilmeden gitmiştim rutin kontrollerime. Fakat gebe takibimi, doğumumu yaptı ve rutin jinekoloji takiplerimi de yapıyor kendisi. Harika bir doktordur.