Kızlar hepimiz doğum yaptığımız hastaneyi doğum şeklimizi ve doktorumuzu yazalım belki aramızdaki hamile anne adaylarına fikir olur yada sorusu olan olur cevaplamış oluruz 🥰
Ben başlıyorummmm :)
Medipol Megada zorunlu sezaryen oldum çünkü bebeğim tersti doktorumda Sema yılmazdı 💕